Kata-kata

Kata-kata

Tuesday, November 12, 2013

TESTIMONI: MASAD GOLD & MAHER

Alhamdulillah…Dipanjatkan rasa kesyukuran ke hadrat Ilahi kerana telah dipertemukan penawar bagi penyakit kencing manis (diabetis) yang telah saya alami sejak pertengahan tahun 2004 lagi!

Doktor Pakar Urologi telah mengesahkan bahawa saluran buang air kecil telah tersumbat dan diselaputi kerak nikotin yang menyebabkan rasa sakit.Pada masa yang sama, doktor juga telah mengesahkan bahawa kandungan gula dalam darah saya begitu tinggi 27mmol/L.Saya perlu menjalani pemeriksaan 3 bulan sekali dan diarahkan mengambil ubat kencing manis bermula dengan pil dan seterusnya suntikan insulin dengan dos yang agak tinggi (pagi -30 unit dan petang -28 unit) berterusan dari pertengahan tahun 2004 sehingga penghujung bulan Mei 2011….Pandangan mata saya menjadi kabur ,arca nampak bertindih (double image) dan sentiasa merasa lemah,letih serta tidak bermaya sepanjang masa…

Alhamdulillah…bermula awal bulan Jun 2011 setelah diperkenalkan oleh sahabat (Zuraidy Mohamad) dengan MASAD GOLD saya mengamalkan dan seterusnya menggunakan produk MAHER sehingga ke hari ini.Pandangan mata saya sudah tidak kabur lagi,tiada imej berganda (double image),merasa cergas ceria sepanjang masa…yang paling penting saya telah membebaskan diri saya dari suntikan insulin.
ANDA juga bisa membebaskan diri ANDA DARI INSULIN!

Alhamdulillah !!!Terima kasih kepada PRM Global Vision & Insan yang memberi peluang utk terus sihat & ceria.Amin

Harith bin Abd Hamid
No 46, Jalan Kangkar Pulai Ria 3
81300 SKUDAI JOHOR BAHRU
0177114080
(Alief Hakim@Along 0197639321) 






No comments:

Post a Comment