Kata-kata

Kata-kata

Sunday, November 10, 2013

TESTIMONI TERBARU!!

Dari adik Nur Farissa Binti Aziz...puteri kepada Puan Norhana Binti Yaakob...

Pada dua tahun yang lalu, anak saya menghidapi asma. Seminggu sekali saya terpaksa membawa anak saya ke klinik. Ini menyukarkan kehidupan kami sekeluarga kerana terpaksa berulang alik ke klinik seminggu sekali untuk mendapatkan rawatan untuk anak saya. Selain dari itu, sesi persekolahan anak saya juga turut terganggu kerana terpaksa ponteng sekolah apabila penyakitnya menyerang. Ini turut menjejaskan pembelajaran anak saya.

Alhamdulillah...saya diperkenalkan dengan produk PRMGV iaitu MASLI dan NIGELLAN oleh seorang rakan karib. Saya memberi minum MASLI dan menitikkan 3 titik NIGELLAN kepada anak saya pada setiap pagi. Alhamdulillah...setelah 2 bulan mengamalkannya, anak saya kembali sihat seperti sediakala.

Saya bersyukur kepada ilahi kerana telah diberi peluang untuk menggunakan produk ini. Saya sarankan kepada ibu-ibu diluar sana supaya mengambil produk PRMGV sebagai suatu inesitif yang hebat dalam merawat dan mencegah penyakit kepada anak-anak kerana setiap penyakit pasti ada ubantnya kecuali maut.





No comments:

Post a Comment